Absurditatea 1

Stau si ma gandesc…Ce e mai aiurea: sa-ti scrii tot felul pe ghiozdan, sau sa citesti cu mult interes ce scrie pe ghiozdanul altuia? Oricum… Recunosc ca dupa ce in clasa a 6a ghiozdanul meu era “Scorpions …. rock on!” by Nike, in zilele astea ma uit ce scrie pe ghiozdanele altora. Si ,pe moment, parca nu am niciun alt ideal, decat sa descifrez ce scrie acolo. Ieri am zarit o tipa, era la cam 5 metri de mine. Am simtit miros de ghiozdan mazgalit, asa ca (impreuna cu prietena mea kiki. oricat de lifeless as parea, i still have some friends :) ) ) am grabit nitel pasul. La vreo 3 metri am vazut scris mare “BMX”, dar nu era singurul lucru scris. Am devenit extrem de interesata. Dar tipa umbla si ea repede (BMXul ala o fi ajutat la ceva) si tot ma grabeam, si ma grabeam. Am ajuns la un semafor. Am inceput a citi. Scria doar BMX. O idee cum ca defapt scria altceva, doar ca vreo divinitate mi-a pedepsit curiozitatea prefacand orice alt cuvant in BMX, mi-a venit rapid in minte. Apoi alta. Am cautat lucruri amuzante, recunosc. Speram sa gasesc prostii multe, diverse, trupe, citate de-alea…PROSTII MULTE SI MARI. Dar am citit doar o prostie medie, repetata, scrisa mic MARE, gros, italic, taiat etc. Si m-a durut. Era un lucru important in minutele alea. M-a durut, girl! :) ) E curiozitatea un lucru atat de rau? Adica poate ideea mea a compensat prostia medie repetata, facand toata faza o prostie babana. O chestie absurda pe care o fac de multe ori. Si multi o facem, multi suntem curiosi.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire