Absurditatea 2

Toti pierdem vremea. Toti. Am admis ca nu toti suntem (in halul ala) de curiosi, dar bag mana in foc ca absolut toti pierdem vremea, frecam menta, nu facem nimic, f*tem buha, etc. De-a lungul vremii acestor expresii li s-au adaugat cuvinte, astfel avem: pierd vremea pe mess, frec menta in parc, fac umbra pamantului la scoala, ma uit la TV (haha) si…pierd vremea. Unde? Si aici incep cu ce vreau sa spun defapt. Oamenii au inventat locuri de frecare a mentei, locuri special amenajate…unii spun ca pub-urile sunt facute ca sa aiba patronul profit, eu zic ca sunt toate lucrari ale necuratului ca sa ne duca spre pierzanie, spre nimic, spre a freca menta, in definitiv… nimanui nu-i pasa de bani, defapt, tot ce vrea orice om este sa vada un alt om frecand menta, ca sa nu se mai simta singurul. o fi basescu, becali, nikita sau alti de astia. S-ar putea sa nu aflu niciodata cine sta la baza acestei mari afaceri. In fine, deviez din nou…Locuri de frecat menta in Baia Mare, orasul meu natal, sunt o gramada. Ceea ce ma socheaza pe mine este explozia de cafenele/puburi din ultima vreme. nu. Explozia de cafenele/puburi cu nume ciudate din ultima vreme. Top 3:

Locul 3. No stress. E frumos locul, imi place, parca nici n-as mai pleca. Scenariu: Ies afara pe la 6 p.m., pe la 6:15 ma intalnesc cu cine ma am de intalnit, la 6:30 ajungem in No stress, la 6:33 vine tipa sa ne ia comanda, iar (siretlic) atunci cand se intoarce, in jur de 7:00, cu bauturile sau mai stiu eu ce, ne anunta draguta ” Sa stiti ca inchidem la 8.” Hihihi, just so you know…in caz ca va mai permiteti sa va razganditi si sa plecati acum intr-un alt loc unde au un program mai de doamne-ajuta, hehe, ziceam asa…in caz ca voi chiar credeti ca o sa iau astea inapoi, si nu-i nicio problema de plecati, sau cel mai bine…huhuhu la 8 va tirati, acasa cu voi, ca banii-s la mine. Ma rog. E de-a dreptul PARADOXAL. Un local care se cheama “No stress”, iar la 8 fara 5 tu mai ai jumatate de consumatie si pe veveritele chelnerite le auzi cum inchid casa, le vezi cum se imbraca in hainele normale, opresc muzica, si in tot acest timp se uita la tine cu ochii lor de veverita, care nicidecum nu spun “hai plecarea!” ca doar e No stress, poti sta cat vrei.

Precizez ca Locul 1 si Locul 2 merita amandoua Locul 1 :) )

Locul 2. Fara Fitze (asa se cheama, jur!). E un fast-food chiar langa liceul meu. L-am zarit cand mergeam sa-mi iau inghetata de la magazin, and I was like “:|” Cum puii mei sa se cheme asa? Adica ce?! Esti fitzos daca nu mananci fastfood?! (da. fac parte din categoria oamenilor ce cred ca fastfood e nu nesanatos, extrem de nesanatos. nu. nu fac parte din categoria oamenilor ce refuza sa manance fastfood) Va rog, daca stiti pe unde e restaurantul vegetarian “Fitze”, sa ma anuntati. De asemenea, va rog sa-mi dati de stire daca mai nou le zice “Fitze” la vitamine. Scenariu: “Pfoai ma ce fitzoasa e si Letitzia asta!” “Ba nu ii mah, ca am vazut-o ieri…manca un Cheeseburger dublu la Fara Fitze!” JEEEESH!

Locul 1. Obama Cafe. Si asta e langa liceul meu. In Partea de Sud. Defapt, sunt chiar intre cele doua locuri sacre. Nu am tare multe comentarii de facut, chiar daca ar merita fiind locul 1. Prima data cand am vazut ca s-a deschis a fost in vacanta de Pasti, eram cu Kiki pe acolo si am vazut minunatia. Initial am ras de nu am mai putut. Dar apoi, minte functionala (ce sunt si nu doar detin) am inceput sa ma gandesc ca “Ce trist!” (imi pare rau ca v-am dezamagit, n-am gandit nimic mai filozofic) Desi, cred ca e o faza ce ar putea ridica multor oameni intrebari existentiale. Eu ma intreb doar “Oare Bush Cafe o fost si n-am vazut eu?” sau, “Oare au ciocolata alba?”  (pentru asta nu am eu drepturile de autor, dar e o intrebare extrem de buna) Si acum am sa fac o marturisire: Am si fost la Obama Cafe, inca la cateva zile dupa ce s-a deschis :) ) Si am baut un shake de vanilie si a fost chiar bun. Oricum…Obama Cafe? OBAMA?? come on…Obama?!?!

In incheiere, spun doar ca asta e cel mai lung post al meu ever. lol.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire